اخبار ويژه
هفتصد و نود و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین
افزایش کشته های حمله اوکراین به بلگورود روسیه/نیروهای روسیه وارد شهر مرزی اوکراین شدند
هفتصد و نود و پنجمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
اگر عدالت رعایت شود، آبی‌ها در بازی نهایی بدون هوادار خواهند بود
گاف عجیب سازمان لیگ: جشن قهرمانی احتمالی استقلال در ورزشگاه خالی؟ / برگزاری بازی سرنوشت فصل بدون تماشاگر!
هم پرسپولیس حق دارد و هم استقلال! این وسط بی‌تدبیری سازمان لیگ می‌رود تا مهمترین جنجال فصل باشگاهی ایران را بسازد. عدم پیش‌بینی محدودیت‌ها در قرعه‌کشی و بازی بدون تماشاگر که اعتبار لیگ ایران را زیر سوال می‌برد
بازدید سه ساعته رهبر انقلاب از نمایشگاه کتاب
تولید کتاب و ترویج کتابخوانی، وظیفه مهم مسئولان/هیچ چیزی جای کتاب را نمی‌گیرد/فعالان فضای مجازی کتاب‌های مفید را معرفی کنند
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز دوشنبه با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سه ساعت از غرفه‌های مختلف کتاب بازدید کردند.
طعم تلخ مجوز افزایش ۵۱ درصدی قیمت شکر در ۱۴۰۳/ هم دلار رانتی برای واردات شکر می‌دهیم، هم مجوز گرانی بیش از نرخ تورم؟!
واردات شکر یکی از سودآورترین تجارت‌ها برای واردکنندگانی است که در دایره بهره مندی از دلار ۲۸۵۰۰ تومانی قرار دارند؛ شکری که سال گذشته همواره با بیش از نرخ مصوب به دست مصرف کننده رسید و در فروردین ماه تورمی حدود ۴۸ درصد را به خود دید!
با تحولات منطقه و جهان
آغاز رزمایش بزرگ اردن با آمریکا، فرانسه، انگلیس و ۳۰ کشور دیگر/ گزارش امیرعبداللهیان از نشست گفت وگوی ایرانی - عربی/ دیدار امیر قطر و اعضای هیأت کنگره آمریکا/ فرمان امیر کویت برای تشکیل کابینه جدید
آغاز رزمایش بزرگ اردن با آمریکا، فرانسه، انگلیس و ۳۰ کشور دیگر، گزارش امیرعبداللهیان از نشست گفت وگوی ایرانی - عربی، دیدار امیر قطر و اعضای هیأت کنگره آمریکا، فرمان امیر کویت برای تشکیل کابینه جدید و امضای تفاهم‌نامه همکاری امنیتی مشترک میان سوریه و عراق از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
چوب تعلیق اینچه‌درگاهی و ترس وزارت ورزش
زنی که مچ همه مرد‌ها را خواباند! / رای عجیب خانم رییس در انتخاباتِ تک‌کاندیدایی ژیمناستیک! / انصراف پیامکی رقیب اصلی به معاون وزیر!
ریاست دوباره اینچه‌درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک که با وجود عدم تمایل دستگاه ورزش به وقوع پیوست، نمونه‌ای از قدرت‌نمایی روسای فدراسیون‌ها با تکیه بر فشار تشکیلات جهانی و اساسنامه مستقل آنهاست و نفوذ دولت در مجامع داخلی را به چالش می‌کشد. 
حضور اتباع افغان در ایران بسته به نیاز کشور است+ فیلم
احمد وحیدی، وزیر کشور، در گفت و گو با تابناک مطرح کرد: از آن‌ جا که حضور افغانستانی‌ها در ایران، بسته به نیاز کشور است، آن دسته از مهاجرینی که بیش از ظرفیت مورد نیاز در کشور باشند، بازگردانده می‌شوند.
مرور روزنامه‌های دوشنبه ۲۴ اردیبهشت
روزنامه جوان: جای صادق زیباکلام در زندان نیست! /دوراهی پیش روی صندوق توسعه ملی/صف بندی در برابر نظریات کارشناسی در طرح صیانت
صندوق توسعه ملی بنگاه دار یا سرمایه گذار؟ پرتگاه بیکاری پیش پای معلولان، خرید و فروش کارتن‌های خالی یخچال‌های کره‌ای؟ افزایش تعطیلی و منافع ملی، اجرایی شدن همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از خرداد، «کولر‌های قدیمی» جهنم برق و آب! ایران دومین تولیدکننده بزرگ سوخت‌های مایع در اوپک و صادق زیبا کلام در زندان، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
بسته ویدیویی «تابناک»
تصاویر رنگی عملیات بارباروسا، بزرگ‌ترین نبرد تاریخ / حال و هوای هنگ کنگ از دهه ۳۰ تا ۸۰ میلادی / خلیج فارس از پنجره ایستگاه بین المللی / سیستم تشخیص چهره چگونه کار می‌کند؟
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دویست و نوزدهمین روز از جنگ غزه
درگیری شدید مبارزان مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شمال غزه/ شمار شهدای غزه از ۳۵ هزار تن فراتر رفت
جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و نوزدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.
نماینده مجلس: تعطیلی روز شنبه تبعات منفی فرهنگی دارد/ کاهش ساعت اداری در بلاتکلیفی
نمایندگان در روزهای پایانی مجلس یازدهم، لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته را در دستور کار قرار دادند.
با تحولات منطقه و جهان
برگزاری رزمایش آمریکا، ناتو، مراکش و ۲۰ کشور دیگر/ حمله موشکی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «رامون» اسرائیل/ پیش بینی جالب ایلان ماسک از برگزاری آخرین انتخابات آمریکا در سال ۲۰۲۴/ پایان مذاکرات صلح وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان
برگزاری رزمایش آمریکا، ناتو، مراکش و ۲۰ کشور دیگر، حمله موشکی مقاومت عراق به پایگاه هوایی «رامون» اسرائیل، پیش بینی جالب ایلان ماسک از برگزاری آخرین انتخابات آمریکا در سال ۲۰۲۴، پایان مذاکرات صلح وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان و عصبانیت نتانیاهو از اظهارات اخیر رئیس جمهوری کلمبیا، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
آغاز اجرای طرح درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در کشور/ افزودن ۲ واکسن تازه به برنامه واکسیناسیون سراسری در چند استان
بر اساس این طرح، تمامی شیرخواران و کودکان تا هفت سال که دارای بیمه پایه هستند، مشمول این برنامه می شوند؛ با این یادآوری که این طرح در کلیه مراکز آموزشی و درمانی تابعه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور اجرایی خواهد شد و شامل بخش خصوصی نیست. افزون بر این، طرح دیگری که امروز رونمایی شد و اجرایش کلید خورد، برنامه واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس است.
لایحه همکاری ایران و روسیه حوزه امنیت اطلاعات اصلاح شد
نشست علنی مجلس شورای اسلامی امروز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه 1403 برگزار و لایحه موافقتنامه همکاری در حوزه امنیت اطلاعات بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت فدراسیون روسیه اصلاح شد.
اتفاق کم‌سابقه در تاریخ سینمای ایران
رییس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره فیلم فجر شد! / امینی به اتاق خزاعی نرسید
در نخستین دوره‌های جشنواره فیلم فجر، سیدمحمد بهشتی، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی دبیر جشنواره فجر بود و فقط در دوره عزت الله ضرغامی و سیف الله داد، رئیس سازمان سینمایی یا معاون سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی راساً دبیر جشنواره فیلم فجر بود که همان زمان نیز انتقادهایی را در پی داشت. در ماه‌های اخیر زمزمه‌هایی درباره تغییر محمد خزاعی شنیده و از قضا یکی از گزینه‌ها مجتبی امینی خوانده می‌شد، ولی نه تنها خزاعی ابقا شد، بلکه با امینی نیز خداحافظی شد.
صدرنشینی ۴۸ساعته اوسمار طولانی تر می‌شود؟
پرسپولیس ۲ گل زد، ۶گل نزد و ۴ گل نخورد/ گل‌های مدرسه‌ای عیسی به هوادار بدون هوادار!
شاید پرسپولیس در این فصل به هیچ حریفی تا این اندازه فرصت گلزنی تقدیم نکرده باشد! اما کریم اسلامی و بابک مرادی مقابل این گلر کاربلد تسلیم بودند و در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند. هر دو گل پرسپولیس، مدرسه ای و تمرین شده بود.
مرور روزنامه‌های یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه
ایران و راهبرد بازدارندگی نهفته/ «رفح»، خوان آخر جنگ / طرحی برای تعامل جمعی
واکنش حجاریان به ایده از تاجزاده تا شاهزاده، بازار پرالتهاب مسکن در شمال و جنوب تهران، جولان گونی به‌دوش‌ها در شهر زیر سایه مافیا، کاهش غربالگری بدون افزایش ناهنجاری، کشف ۵۲۰ جسد از ۷ گور دسته جمعی در غزه، طلب ۴۴ هزار میلیاردی فرهنگیان از آموزش و پرورش، آژیر قرمز در اردوگاه ناتو، طالبان عامل آمریکا و اسرائیل برای اعمال اهرم فشار آب علیه ایران و فرار سالانه ۵۰ میلیارد دلار سرمایه از کشور، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
بسته ویدیویی «تابناک»
سخنرانی تاریخی مالکوم ایکس / چگونه ابوریحان شعاع زمین را محاسبه کرد؟ / اگر موبایل هک شد، چه کنیم؟ / رفتارهایی که در دهه پنجم زندگی باید کنار بگذارید
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
دویست و هجدهمین روز از جنگ غزه
حماس بن بست و پایان مذاکرات با اسرائیل را اعلام کرد/ اسرائیل بر سر دوراهی توافق مبادله اسیران یا انحلال کابینه جنگ/نبرد سنگین نیروهای مقاومت با اشغالگران در محله های غزه
جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و هجدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 
نتایج دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به همراه آرا و گرایش سیاسی
پس از برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس در یازدهم اسفند ۱۴۰۲ و راه‌یابی ۲۴۵ کاندیدا به مجلس، مرحله دوم انتخابات برای تعیین‌ تکلیف پارلمان دوازدهم و انتخابات ۴۴ کرسی باقی مانده در ۲۲ حوزه انتخابیه، روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور باشکوه مردم در این حوزه‌ها برگزار شد.
پیش از تابستان، اجاره نشین‌ها را دریابیم/ سقف جدید «اجاره بها» جواب می‌دهد؟
با تایید مصوبه ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره بها از سوی شورای نگهبان، سقف قانونی مجاز برای افزایش سالانه اجاره بهای مسکن بر مبنای نرخ تورم عمومی، تعیین می‌شود. وزیر راه و شهرسازی نیز تاکید دارد: برای بسیاری از بازار‌ها قیمت‌گذاری انجام می‌شود، در تلاشیم در بخش اجاره‌بها نیز این اتفاق بیفتد.
در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی مطرح شد؛
عدم پرداختی بدهی گازی پتروشیمی‌ها به دولت، خیانت در امانت است
عضو اتاق بازرگانی به تابناک گفت: قابل قبول نیست که پتروشیمی‌ها از امکاناتی مانند گاز به صورت یارانه‌ای و ارزان استفاده کنند و برای خودشان سودآوری داشته باشند، اما هزینه آن را نپردازند.
با تحولات منطقه و جهان
اخراج ناو جنگی آمریکا توسط ارتش چین/ ادعا‌های تازه گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران/ آغاز مذاکرات صلح آذربایجان و ارمنستان در آلماتی/ اعلام انحلال پارلمان کویت توسط امیر این کشور
اخراج ناو جنگی آمریکا توسط ارتش چین، ادعا‌های تازه گروسی درباره برنامه هسته‌ای ایران، آغاز مذاکرات صلح آذربایجان و ارمنستان در آلماتی، اعلام انحلال پارلمان کویت توسط امیر این کشور و اعلام شکایت لیبی از اسرائیل در دادگاه لاهه، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
مرور روزنامه‌های شنبه ۲۲ اردیبهشت
ایران را «یک قدرت بازدارنده هسته‌ای» بدانید! /چرا الگوی حکمرانی نیستیم؟ /چرایی فاصله اقتصاد از اعتماد!
احتمال تغییر راهبرد هسته‌ای ایران، جان بیماران بازیچه بلاگرها! مراجع گلایه هایشان را با رییسی در میان گذاشتند، وجود حدود ۱۸ میلیون دختر زیر ۱۸ سال در کشور، تنور نفت برای چه کسی نان می‌پزد؟ رای مثبت مجمع عمومی به عضویت فلسطین در سازمان ملل، افشاگری جلیل محبی درباره مخالف قالیباف و سرمایه‌گذاری سالانه ۶.۵ میلیارد دلاری در صنعت نفت، از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
بسته ویدیویی «تابناک»
متهمین و قربانیان بمب‎‌گذاری در حرم امام رضا / روحیه غرورآفرین یک رزمنده پس از عملیات / وقتی ویدیو در ایران آزاد شد / درون ستاد همه پرسی جمهوری اسلامی ایران
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که دیدنش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به تصویب مجمع عمومی رسید+ جزئیات/ توضیح ایران درباره رأی به قطعنامه عضویت کامل فلسطین/ خرد کردن منشور سازمان ملل توسط نماینده اسرائیل در نشست مجمع عمومی!
پیش نویس قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل درباره عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل با ۱۴۳ رای موافق، ۹ رای مخالف و ۲۵ رای ممتنع به تصویب رسید.
پایان زمان قانونی اخذ رأی و آغاز شمارش آرای دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم
مرحله‌ی دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، صبح امروز در ۱۵ استان برای تعیین تکلیف ۴۵ کرسی مجلس دوازدهم آغاز شده است؛ در این مطلب گزارش رخداد‌های امروز را می‌خوانید.
چرا سیاست پایش را از کفش فوتبال در نمی‌آورد؟!
معاون مالی شهرداری اهواز، مدیرعامل سپاهان اصفهان شد! / قحط الرجال در فوتبال آماتوری ایران؛ مدیر دهه شصتی که حتی تماشای فوتبال راهم دوست نداشت
در حالی که کشورهای عربی و شرق آسیا با استفاده از دانش روز مدیریت با سرعت به سمت جبران شکاف بین فوتبال خود با کشورهای اروپایی هستند، در لیگ ایران یک مدیر مالی و پروژه‌های اقتصادی و صنعتی بدون یکروز سابقه در این رشته و حتی علاقه به تماشای فوتبال را به مدیرعاملی سپاهان گمارده اند...
دویست و هفدهمین روز از جنگ غزه
مذاکرات آتش بس میان حماس و اسرائیل متوقف شد/ ۴ نظامی صهیونیست در رفح کشته شدند
جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و هفدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 
هفتصد و نود و دومین روز از حمله روسیه به اوکراین
حمله هوایی روسیه به زرادخانه مهمات اوکراین در خارکیف/اولین جنگنده F-۱۶ آمریکا در راه اوکراین
هفتصد و نود و دومین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
اختصاصی تابناک
سفر بارزانی همراه با تعهد کتبی امنیتی و همکاری با بانک مرکزی ایران/ منتظر کاهش بیشتر نرخ ارز باشید
در نشست اخیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی، مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.
در دیدار رئیس‌جمهور با مراجع و علمای حوزه علمیه قم چه گذشت؟
رئیس جمهور در ادامه برنامه‌های سفر استانی خود با حضور در قم دیار کریمه اهل بیت علیهم السلام با جمعی از علما، فضلا و مراجع تقلید دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر اقتصاد در دیدار با نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری؛
خاندوزی: از وضعیت نامناسب تورم فاصله گرفتیم/ آیت الله حسینی بوشهری: در وصول مالیات دقت لازم صورت گیرد و رضایت عامه مد نظر باشد
وزیر اقتصاد گفت: برای جلوگیری از شائبه‌های ناشی از ارتباط مستقیم مودیان با مالیات دهندگان سامانه‌هایی ایجاد شده تا به صورت سیستمی مالیات اخذ شود. مردم باید احساس کنند که سود مالیات به جیب خود آن‌ها می‌رود.
با تحولات منطقه و جهان
حمله گسترده موشکی و پهپادی مقاومت عراق به بنادر اسرائیل/ برگزاری رزمایش نظامی مشترک ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان/ هشدار اف بی‌آی درباره نفوذ روسیه و چین در انتخابات آمریکا/ اضافه شدن 37 نهاد چینی به فهرست سیاه تجاری آمریکا
حمله گسترده موشکی و پهپادی مقاومت عراق به بنادر اسرائیل، برگزاری رزمایش نظامی مشترک ترکیه، جمهوری آذربایجان و گرجستان، هشدار اف بی‌آی درباره نفوذ روسیه و چین در انتخابات آمریکا، اضافه شدن 37 نهاد چینی به فهرست سیاه تجاری آمریکا و اعلام جزئیات جدید از عملیات انصارالله یمن در دریای سرخ از مهم ترین خبرها و رویدادهای منطقه ای و بین المللی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
نیمه‌نهایی لیگ اروپا و چنگ یوز ایرانی بر صورت تیم سابقش
درخشش امشب سردار در جدال رم و لورکوزن + تصاویر/ آزمون بیرون رفت، آلونسو نفس راحت کشید و کامبک زد
سردار آزمون در بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ اروپا در زمین بایرلورکوزن در ترکیب اصلی رم به میدان رفت و نمایش موثری از خود برجا گذاشت. بعداز خروج مهاجم ایرانی، ژابی آلونسو بازی دو برصفر باخته را دقیقه ۹۷ مساوی کرد تا رکورد نباختن در اروپا را بشکند.
بسته ویدیویی «تابناک»
یک بمب اتمی چگونه ساخته می‌شود؟ / اهدای شمشیر چرچیل به استالین در تهران / مالزی از دهه ۳۰ تا ۸۰ میلادی / ده خودرو کمیاب جهان
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
پروژه آبی مشترکی که روابط ایران و جمهوری آذربایجان را تقویت می‌کند/ سد قیز قلعه سی چگونه به الگوی موفق همکاری‌های مرزی بر سر آب تبدیل شد؟
بزودی و با حضور روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان، سد و نیروگاه بین المللی و مشترک "قیز قلعه سی" به بهره برداری می‌رسد؛ سدی که با هدف انتقال بخشی از آب خروجی از سد مخزنی خداآفرین به شبکه آبیاری پایین‌دست و همچنین تولید برق احداث شده است و از آن به عنوان سرآغازی بر تحول اقتصادی مناطق مرزنشین در شمال غرب ایران یاد می‌شود.
هفتصد و نود و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین
فرمان آماده باش نیروهای هسته ای و راهبردی روسیه توسط پوتین در رژه «روز پیروزی»/ تدارک روسیه برای استقرار سامانه‌های موشکی میان‌برد
هفتصد و نود و یکمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
با تحولات منطقه و جهان
حمله موشکی و پهپادی انصارالله یمن به ۳ کشتی اسرائیلی/ دو برابر شدن تجارت ایران و آمریکا در ۳ ماهه اول ۲۰۲۴/ آماده شدن ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین/ حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق
حمله موشکی و پهپادی انصارالله یمن به ۳ کشتی اسرائیلی، دو برابر شدن تجارت ایران و آمریکا در ۳ ماهه اول ۲۰۲۴، آماده شدن ۵ کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین، حمله هوایی اسرائیل به حومه دمشق و نامه رهبر کره شمالی به پوتین، از مهم‌ترین خبر‌ها و رویداد‌های منطقه‌ای و بین المللی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با رهبر انقلاب دیدار کردند
در آستانه برگزاری کنگره عظیم حج ابراهیمی، چند روز پس از دیدار کارگزاران حج با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، جمعی از قاریان قرآن عازم حج تمتع با ایشان دیدار کردند.
رییس جمهور: خستگی و ناامیدی در این دولت ممنوع است/ تکمیل منوریل و فرودگاه قم در دستور کار دولت سیزدهم قرار گرفت
بامداد امروز بیستم اردیبهشت ماه، سید ابراهیم رییسی وارد قم شد. دیدار و گفتگو با شماری از علما و مراجع تقلید، افتتاح چندین طرح عمرانی و بررسی مهم‌ترین مسائل استان قم و پیگیری اجرای مصوبات دور نخست سفر از برنامه‌های رییسی برای استان قم است.
دویست و شانزدهمین روز از جنگ غزه
تصمیم بی سابقه بایدن برای قطع کمک های تسلیحاتی به اسرائیل/ حملات سنگین ارتش اسرائیل به مناطق مختلف غزه/خشم مقامات صهیونیست از تصمیم جدید آمریکا/  آمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۹۰۴ نفر رسید
جنگ غزه در شرایطی وارد دویست و شانزدهمین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز شده و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد. 
هفتصد و نودمین روز از حمله روسیه به اوکراین
تنش شدید میان روسیه و غرب درباره اعزام نیرو به اوکراین/ تصرف دو منطقه دیگر اوکراین توسط ارتش روسیه
هفتصد و نودمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.
تابناک اقتصادی بررسی کرد؛
نقطه ثقل درآمد‌های مالیاتی ۱۴۰۲ روی چه کسانی بوده است؟
وقتی مردم می‌بینند، مالیات از کسانی که درآمد‌ها یا سود قابل توجهی دارند دریافت می‌شود، پرداخت مالیات واقعی و سهم خود از توسعه کشور را وظیفه مدنی می‌دانند و با میل و ترغیب به سمت پرداخت مالیات و کمک به نظام مالی تراز کشور کمک می‌کنند.
آموزش رای الکترونیک در مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی
بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، «کلیه رأی‌دهندگان مرحله دوم منحصراً در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول انتخابات رأی داده‌اند شرکت خواهند کرد و کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رأی نداده باشند در مرحله دوم انتخابات می‌توانند شرکت کنند.
جهان به روایت تصاویر
از رییس جمهور منتخب روسیه، پوتین، قبل از مراسم تحلیف تا برچیده شدن یک اردوگاه در پردیس دانشگاه آمستردام و اردوگاه همبستگی غزه در دانشگاه شیکاگو
تابناک در قالب گزارش تصویری به مرور رویداد‌ها و اخبار جهان از نگاه عکاسان پرداخته است که در ادامه شاهد آن هستید.
مرور روزنامه‌های پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه
مشکل اشتغال همچنان به قوت خود باقی است آقای وزیر!/طرحی برای استیضاح دیپلماسی اقتصادی/چند نکته درباره یک سکانس جنجالی
جنگ با ادعای مذاکره، تهران و قاهره روی ریل توسعه روابط، جریمه معلق «۲» و «۱ ونیم» میلیونی برای حجاب، پوتینیسم از رویا تا واقعیت، گسترش اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاهیان از قلب اروپا تا امریکای لاتین، رقابت ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی مجلس، کاهش ۱۳ درصدی واردات دارو و وام‌های میلیاردی به اشخاص ناشناس! از مواردی است که موضوع گزارش‌های خبری و تحلیلی روزنامه‌های امروز شده است.
بازی برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴
رئال هرگز نمی‌میرد؛ بایرن تسلیم پروفسور کامبک / کارلتو و معجزه دو دقیقه‌ای/ خوسلو قهرمان تازه مادرید
انگار این داستان را قبلا خوانده‌ایم و فیلم دراماتیکش را همین دو سال پیش دیده‌ایم؛ کامبک رئال‌مادرید ظرف دو دقیقه پایانی و تبدیل بازی باخته به پیروزی تاریخی! حریف هرکه می‌خواهد باشد، اینجا برنابئو است؛ میدان معجزه‌های تمام‌نشدنی. ۱۲ خرداد فینال رئال و دورتموند در لندن....
سایر ویژه‌ها