خبرگزاری دانشجو | SNN.IR
اخبار صفحه اصلی
در گفتگو با دانشجو مطرح شد

خرید دلار و طلا با پول کارخانه شیر/ اختلاس‌گر میلیاردی دستگیر شد

رئیس گروه بازرسی اقتصادی اداره کل بازرسی استان گلستان گفت: کارمند یکی از کارخانجات لبنی گرگان که مبادرت به سندسازی و برداشت غیرقانونی حدود ۸۰ میلیارد ریال منابع عمومی و تبدیل آن‌ها به سکه و دلار کرده بود؛ توسط بازرسان این اداره کل به دام افتاد.
در دیدار اعضای هیئت علمی پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا علیه‌السلام؛

رهبر انقلاب: همه امامان در پی ایجاد جامعه اسلامی از طریق حکومت بودند / معارف ائمه (ع) باید به زبان فنی و شیوه‌های درست منعکس شود + فیلم

حضرت آیت الله خامنه‌ای گفتند: به نظر من ما به عنوان شیعه، به عنوان مجموعه‌ی اهل تشیّع، یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمّه‌ی خودمان را به دنیا معرفی کنیم. حالا بعضی از ائمّه مثل امام حسین و امیرالمؤمنین، به دلایلی معرفی‌شده هستند؛ دیگران درباره‌شان نوشته‌اند، گفته‌اند و نوعی شناخت از آن‌ها در دنیای غیر شیعه و حتّی دنیای غیر اسلام وجود دارد؛ لکن اکثر ائمّه ناشناخته‌اند.
حاشیه‌های بازدید رهبر انقلاب از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران؛

از تفاوت مولوی‌های موجود تا جوان سانتی‌مانتال! + فیلم و عکس

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز دوشنبه با حضور در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به مدت ۳ ساعت از غرفه‌های مختلف کتاب بازدید کردند.
عضو شورای سیاستگذاری ایران هلث:

حضور بیش از ۶۰۰ شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی ایران هلث

مسلمی گفت: امسال استقبال خوبی از این نمایشگاه شده است به گونه‌ای که بیش از ۶۰۰ شرکت در ۱۲ سالن نمایشگاه ثبت نام خود را قطعی کرده‌اند که حدود ۴۰ درصد آن‌ها از شرکت‌های تولیدکنندگان و دانش بنیان هستند.

مشاهده نسخه فارسی رمان عربی «تل أبیب سقطت» توسط رهبرانقلاب /قصه روزگار فلسطین به قلم نویسندگان عرب و مسلمان+فیلم

«تل آویو سقوط کرد»، نوشته نویسنده لبنانی، سمیه علی هاشم است که توسط سعیده سادات حسینی ترجمه شده است. رمانی که سال گذشته و در زمان حضور رهبر انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران، یک نسخه عربی آن با عنوان «تل أبیب سقطت» به رهبر انقلاب هدیه شد.
در گفت و گو با دانشجو

وحیدی: تعطیلی شنبه مراودات ما را با کشور‌های اسلامی و همسایه افزایش می‌دهد/ کاهش ساعت اداری بانک‌ها اشکالی ندارد+ فیلم

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه، می‌توانیم ارتباطات خود با مجموعه کشور‌های اسلامی و حوزه اکو و حوزه خاورمیانه یا کشور‌های همسایه را، در حوزه‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تسهیل کنیم.
گزارش|

ایست؛ دو فرزند کافی است!؟

کاهش جمعیت در کشور معضلی است که دیر وقتیست بسیاری از دلسوزان به آن اشاره کرده و از خطرات آن برای آینده کشور سخن گفته اند. نیروی جوان و فعال، موتور محرک پیشرفت و تعالی کشور است و از این رو کشوری که به سمت پیری می‌رود در عمل به سمت عقب افتادگی و اضمحلال سیر پیدا می‌کند.
در نشست فراکسیون گام دوم انقلاب؛

طحان‌نظیف: تورم قوانین، ممدوح نیست/ نمی‎‌شود گفت چون یک مجلس قانون بیشتری وضع کرده پس موفق‌تر بوده + فیلم

سخنگوی شورای نگهبان گفت: انباشت قانون و قانونگذاری زیاد نمی‌تواند یک وجه تمایز و برتری یک مجلس باشد. اساسا تورم قوانین یک امر ممدوحی نیست.
فیلم
آخرین اخبار
یادداشت های دانشجویی
نشریات دانشجویی